Mijn toegangscode werkt niet / Ik kan me niet aanmelden voor de internetvragenlijst
Doorloop de volgende stappen om u aan te melden voor de online vragenlijst
- Open de internetpagina bewonersenquete.nl/apeldoorn (klik op deze link of typ het adres handmatig in).
- Ziet u een aanmeldpagina? Vul daar uw toegangscode in (vier cijfers gevolgd door vier letters) in. Deze staan in de uitnodigingsbrief vermeld. Let op dat u kleine letters gebruikt en geen hoofdletters. Klik daarna op de knop 'Begin vragenlijst' (dus niet op ENTER). Wacht daarna tot de vragenlijst geladen is (dit kan even duren).
- Ziet u geen aanmeldpagina? Mogelijk is er een korte storing, probeert u het een paar minuten later nog eens.
Kunt u zich nog steeds niet aanmelden? Stuur dan een e-mail naar apeldoorn@bewonersenquete.nl. Vermeld daarbij de vier cijfers uit uw toegangscode en wat er mis gaat. U krijgt binnen 24 uur een reactie.
Zodra ik een vraag invul, verdwijnt de vraag
In veel gevallen zal de vragenlijst automatisch verschuiven. Zodra u een antwoord aanklikt of aantikt schuift de vragenlijst door naar de volgende vraag. Vooral op een klein scherm (bijvoorbeeld telefoon) vinden veel mensen dat handig omdat ze dan niet zelf door de vragenlijst hoeven te schuiven. U kunt altijd terug scrollen naar de vorige vraag. Als u bij een vraag meer antwoorden mag aanvinken verschuift de vragenlijst niet automatisch.
De buurt die wordt vermeld aan het einde van de vragenlijst klopt niet
Na het digitaal invullen van de vragenlijst, of onder de laatste vraag op de papieren vragenlijst, ziet u uw buurtcode en buurtaanduiding zoals we die in dit onderzoek gebruiken. De vermelde buurt hoort bij het adres waarop u de brief ontving. Denkt u toch dat uw buurt niet goed wordt weergegeven? Stuur dan een e-mail naar apeldoorn@bewonersenquete.nl. Vermeld wat er volgens u niet klopt. U krijgt binnen 24 uur een reactie.
Ik heb de vragenlijst al ingevuld maar kreeg toch een herinneringsbrief
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u een herinneringsbrief ontvangt terwijl u de vragenlijst al heeft ingevuld. Voordat we de tweede en derde brief verzenden bekijken we via de toegangscodes welke mensen de vragenlijst al hebben ingevuld, maar het kan ongeveer een week duren voordat deze brief bij u wordt bezorgd. Van de papieren vragenlijsten worden deze nummers handmatig overgetypt, waarbij een foutje kan zijn gemaakt. Ook is het mogelijk dat uw papieren vragenlijst nog niet is verwerkt.
Als u de vragenlijst op papier heeft ingevuld (en verzonden) of u heeft deze digitaal ingevuld kunt u ervan uit gaan dat deze ook wordt verwerkt en kunt u de brief gewoon negeren.
Ik ben pas verhuisd maar krijg nog brieven op mijn oude adres
Over deze vragenlijst versturen we maximaal drie brieven. Alle brieven worden verstuurd naar het adres waar u stond ingeschreven op 4 oktober 2024. Het is niet mogelijk dit adressenbestand tussentijds aan te passen. Daarvoor vragen wij uw begrip.
Andere problemen
Ervaart u andere problemen bij het invullen of klopt er iets niet in de vragenlijst? Stuur dan een e-mail naar apeldoorn@bewonersenquete.nl. Vermeld daarbij de vier cijfers uit uw toegangscode en wat er mis gaat. We kunnen het probleem dan zo snel mogelijk oplossen. Dan kunt u weer verder, lopen andere mensen niet tegen hetzelfde probleem aan en krijgen wij betere resultaten. U krijgt binnen 24 uur een reactie. Hartelijk dank voor uw medewerking!
<< Terug naar het overzicht van veelgestelde vragen
Vindt u nergens een antwoord op uw vraag, stuur dan een e-mail naar apeldoorn@bewonersenquete.nl. U krijgt binnen 24 uur een reactie. |